Από τη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας της Π.Ε. Ιωαννίνων ανακοινώνεται ότι η έκδοση και η θεώρηση Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ θα πραγματοποιείται στο γραφείο 131 (ισόγειο Διοικητηρίου Περιφέρειας Ηπείρου- τηλέφωνο 26510 87131- ώρες 8.30- 14.00) από την Πέμπτη 4 Απριλίου μέχρι και την 31η Οκτωβρίου 2024). Οι δικαιούχοι επίσης μπορούν να απευθύνονται για τη χορήγηση των Δελτίων και στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) της περιοχής τους.
Απαραίτητα δικαιολογητικά:
- Αίτηση του ενδιαφερομένου ή του κηδεμόνα του ή άλλου εξουσιοδοτημένου ατόμου
(αναρτημένη στην ιστοσελίδα της Περιφέρειας) - Υπεύθυνη Δήλωση του Ν. 1599/86 περί της ακριβούς διεύθυνσης του τόπου διαμονής και μη παραλαβής Δελτίου Μετακίνησης από άλλη Περιφερειακή Ενότητα ή ΚΕΠ
(αναρτημένη στην ιστοσελίδα της Περιφέρειας) - Γνωμάτευση Υγειονομικής Επιτροπής ή Απόφαση Διοικητικού Δ/ντή Ασφαλιστικού Φορέα ή ΕΦΚΑ ή Βεβαίωση χορήγησης επιδόματος από τον ΟΠΕΚΑ ή Ψηφιακή Κάρτα Αναπηρίας, σε ισχύ, (άρθρο 106 του ν. 4961/2022) με σήμανση αναπηρίας τουλάχιστον ΙΙ
- Δελτίο αστυνομικής ταυτότητας και φωτοαντίγραφο αυτής
- Φωτοαντίγραφο του εκκαθαριστικού σημειώματος της δήλωσης του φόρου εισοδήματος που υποβάλλεται το έτος 2023
- Για την έκδοση νέας κάρτας δύο (2) πρόσφατες φωτογραφίες ή τρείς (3) αν δικαιούται συνοδό