Η Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας της Π.Ε. Ιωαννίνων, ανακοινώνει ότι η έκδοση και η θεώρηση Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ θα πραγματοποιείται στο Γραφείο 131, ισόγειο του Διοικητηρίου της Περιφέρειας (πλατεία Πύρρου) από 26 Ιανουαρίου 2021 έως και 31 Οκτωβρίου 2021. (Τηλέφωνο για πληροφορίες 26510 87131].
Η εξυπηρέτηση του κοινού λόγω των έκτακτων μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας από τη διασπορά COVID-19, θα γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού (τηλέφωνο ραντεβού: 2651064935, από τις 8.00π.μ. μέχρι τις 14.00μμ.) και προσκόμισης των απαραίτητων δικαιολογητικών.
Επίσης οι δικαιούχοι Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ μπορούν να απευθύνονται και στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) της περιοχής τους
Απαραίτητα δικαιολογητικά:
1. Αίτηση του ενδιαφερομένου ή του κηδεμόνα του ή άλλου εξουσιοδοτημένου ατόμου (αναρτημένη στην ιστοσελίδα της Περιφέρειας)
2. Υπεύθυνη Δήλωση του Ν. 1599/86 περί της ακριβούς διεύθυνσης του τόπου διαμονής και μη παραλαβής Δελτίου Μετακίνησης από άλλη Περιφερειακή Ενότητα ή ΚΕΠ
(αναρτημένη στην ιστοσελίδα της Περιφέρειας)
3. Γνωμάτευση Υγειονομικής Επιτροπής σε ισχύ ή Απόφαση Διοικητικού Δ/ντή Ασφαλιστικού Φορέα ή ΕΦΚΑ ή Βεβαίωση χορήγησης επιδόματος από τον ΟΠΕΚΑ (παθολογοανατομικό ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 67%)
4. Δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή φωτοαντίγραφο αυτής
5. Φωτοαντίγραφο του εκκαθαριστικού σημειώματος της τελευταίας φορολογικής δήλωσης
6. Για την έκδοση νέας κάρτας δύο (2) πρόσφατες φωτογραφίες ή τρείς (3) για τυφλούς και Σοβαρά ή Βαριά Νοητικά Υστερούντες