Η Περιφέρεια Ηπείρου, Επικεφαλής Εταίρους του Έργου “HIDDEN – Hidden Innovation Initiatives for SMEs”, το οποίο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και από Εθνικούς Πόρους, διοργάνωσε 2 Ενημερωτικές εκδηλώσεις στις 2 Μαρτίου 2013 και την 1η Απριλίου, στα Ιωάννινα στη συνεδριακή αίθουσα του ξενοδοχείου GrandSerai.
Η πρώτη εκδήλωση είχε ως τίτλος “Προϊόντα αγροδιατροφικού τομέα και τρόποι καινοτομίας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων” και απευθυνόταν κυρίως σε επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον Αγροδιατροφικό τομέα στην Ήπειρο και η δεύτερη πραγματοποιήθηκε στη θεματική του Τουρισμού και είχε τίτλο “Επίκαιρα θέματα Ήπιας Καινοτομίας και η εφαρμογή τους στον Τουριστικό χώρο”.
Και οι δύο εκδηλώσεις στέφθηκαν από μεγάλη επιτυχία χάρη στην αθρόα προσέλευση του κοινού καθώς επίσης και στη συμμετοχή αξιόλογων και έμπειρων ομιλητών στα θέματα που παρουσιάστηκαν.
Πιο συγκεκριμένα, στην ημερίδα που πραγματοποιήθηκε για τον Αγροδιατροφικό τομέα συμμετείχαν περισσότερα από εκατό άτομα από το δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα. Η εκδήλωση ξεκίνησε στις 10.00 π.μ. με την παρουσίαση του έργου “HIDDEN – Hidden Innovation Initiatives for SMEs” από την κ. Ελένη Καλαμπόκα, υπεύθυνη έργου, και τον κ. Ιωάννη Γεραγωτέλλη, από την KINNOConsultantsLtd, Επιστημονικό Υπεύθυνο της Περιφέρειας, και την ομιλία του κ. Αλέξανδρου Καχριμάνη, Περιφερειάρχη Ηπείρου, ο οποίος στο χαιρετισμό του τόνισε τη σημασία του Αγροδιατροφικού τομέα στην ανάπτυξη της οικονομίας της Περιφέρειας, καθώς επίσης και την αναγκαιότητα της προβολής των τοπικών προϊόντων.
Ακολούθησε παρουσίαση του Δρ. Κωνσταντίνου Φούσκα από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, με θέμα την Καινοτομία και τις ΜμΕ και στο δεύτερο μέρος της εκδήλωσης παρουσίασε στους παρευρισκομένους το ερωτηματολόγιο Αυτό-αξιολόγησης των ΜμΕ, που στοχεύει στην εκτίμηση του επιπέδου καινοτομίας και της θέσης τους στην αγορά.
Παράλληλα, ο λόγος δόθηκε σε 3 επιτυχημένους επιχειρηματίες, τον κ. Νικόλαο Τσιφτσόγλου από την ΙΩΝΙΚΗ, τον κ. Άγγελο Ξυλογιάννη από τη ΦΥΤΟΤΕΧΝΙΚΗ ΞΥΛΟΓΙΑΝΝΗ και τον κ. Σταύρο Τόκα από την ΓΡΑΜΜΟΣ Α.Ε., οι οποίοι αναφέρθηκαν στα κύρια βήματα της επιχειρηματικής τους σταδιοδρομίας και στις επιλογές εκείνες που τους διαφοροποίησαν από τον ανταγωνισμό.
Δελτίο Τύπου doc