Έκθεση Απολογισμού
του Αντιπεριφερειάρχη της Περιφερειακής Ενότητας Θεσπρωτίας
για το Έτος 2011
Όταν o Nόμος 3852/2010 μετά από μακρά διαβούλευση, έγινε νόμος του κράτους, οι εμπλεκόμενοι, δηλαδή τα υπουργεία με τα επιτελεία τους καθώς ο Ά και Β βαθμός Αυτοδιοίκησης με τους εκπροσώπους της, δεν είχαν σαφή εικόνα για το που βαδίζει η χώρα οικονομικά. Τουλάχιστον οι εκπρόσωποι της αυτοδιοίκησης.
Παρά τις αντιδράσεις που προέκυπταν, με αιχμή αυτών το χωροταξικό του νομοθετήματος, τέθηκε σε ισχύ και μετά τις εκλογές του 2010 η νέα δομή της αυτοδιοίκησης άρχισε να εφαρμόζεται, σύμφωνα με αυτόν.
Όπως είναι λογικό, ένα τέτοιο νομοθέτημα, που άλλαξε σε τεράστιο βαθμό τον θεσμό της αυτοδιοίκησης, είχε ελλείψεις – παραλήψεις και γενικότερα δημιούργησε δυσλειτουργίες στον θεσμό, τόσο στον Ά όσο και στον ΄Β βαθμό.
Αυτά συνδυασμένα με την οικονομική κρίση, και πως άλλωστε δεν θα γινόταν, οδήγησαν την αυτοδιοίκηση, στα νέα βήματά της σε αποσυντονισμό στην προσπάθειά της να μπορέσει να πάρει βήμα, με κύριο γνώμονα την εξυπηρέτηση του πολίτη.
Για να δώσω μια μικρή διάσταση των ζητημάτων που προέκυψαν, θα αναφερθώ στην επιτροπή παραμεθορίου, απαραίτητη στην εδαφική μας περιφέρεια για σύνταξη συμβολαίων κλπ.
Αυτή λειτούργησε μετά από σωρεία εγγράφων και παρεμβάσεων προς την Αποκεντρωμένη Διοίκηση, ώστε να την ενεργοποιήσει, διότι δεν γνώριζαν ότι η αρμοδιότητα αυτή μεταφέρθηκε από τις πρώην Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις στον νέο θεσμό της Αποκεντρωμένης Διοίκησης. Για να καταστεί δυνατή η λειτουργία της, πέρασαν τέσσερις μήνες.
Θέλετε να αναφερθούμε στην μεταφορά μαθητών! Στις υπηρεσίες και αρμοδιότητες που πήγαν στους Δήμους! Στις λειτουργικές υποχρεώσεις προς την Α’θμια και Β΄θμια Εκπαίδευση !
Συνεχής αγώνας δρόμου για να μπορέσουμε να ισχυριστούμε ότι: «Ναι πήραμε βήμα». Μέσα σε αυτόν τον κυκεώνα προβλημάτων και έχοντας να κάνουμε, και με την διαχρονική προσφιλή τακτική της κεντρικής εξουσίας, δηλαδή: «Εκχώρηση αρμοδιοτήτων χωρίς τους αντίστοιχους οικονομικούς πόρους».
Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, ολοκληρώσαμε την πρώτη χρονιά εφαρμογής και διοίκησης της αιρετής Περιφέρειας Ηπείρου.
Ως Αντιπεριφερειάρχης στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσπρωτίας, σύμφωνα με τις αποφάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής, των εντολών του Περιφερειάρχη και τις αποφάσεις της Εκτελεστικής Επιτροπής, θέσαμε ως στόχο και προϋπόθεση, για την εύρυθμη λειτουργία της Περιφερειακής Ενότητας Θεσπρωτίας, την συγκέντρωση των υπηρεσιών στο ιδιόκτητο κτίριο της Περιφέρειας. Υπηρεσίες, που ήταν διάσπαρτες στην πόλη της Ηγουμενίτσας, καταβάλλοντας μάλιστα και παχυλά ενοίκια, όπως η Δ/νση Μεταφορών, το Τμήμα Αλιείας, η Δ/νση Κτηνιατρικής και άλλες.
Η προσπάθειά μας αυτή, ολοκληρώθηκε μέσα στο πρώτο τετράμηνο της θητείας μας ενώ ταυτόχρονα, σε συνεργασία με τον Δήμο Ηγουμενίτσας, μετεγκαταστάθηκαν το Κ.Ε.Π της Νομαρχίας και η Πολεοδομία σε κτίρια του Δήμου.
Εκκρεμότητα που υπάρχει για την ολοκλήρωση του στόχου που είχαμε θέσει, είναι η μετεγκατάσταση, της Πρόνοιας, υπηρεσία που ανήκει διοικητικά στον Δήμο Ηγουμενίτσας, ο οποίος αν και πολλάκις έχει δεσμευτεί, δεν την έχει μεταφέρει ακόμη.
Είναι ένα δεδομένο που δημιουργεί κάποιες δυσλειτουργίες στην Περιφερειακή Ενότητα, αλλά από την άλλη πρέπει να δείξουμε κατανόηση προς τον Δήμο και να μην προσθέτουμε και άλλα προβλήματα, σε αυτά που ήδη αντιμετωπίζει ως θεσμός.
Ταυτόχρονα έγινε ουσιαστικός έλεγχος των τηλεφωνικών γραμμών που χρησιμοποιούσαν οι υπηρεσίες της πρώην Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης και νυν Περιφερειακής Ενότητας Θεσπρωτίας, και προβήκαμε στην κατάργηση τουλάχιστον 150 ανεξάρτητων τηλεφωνικών γραμμών του Ο.Τ.Ε.
Φυσικό επακόλουθο αυτών των ενεργειών ήταν η σημαντική μείωση εξόδων της Περιφερειακής Ενότητας Θεσπρωτίας.
Την ίδια περίοδο μετά από προσωπικές επαφές, συζητήσεις και προτάσεις, προχωρήσαμε στη σύνταξη της πρότασης κατάταξης του προσωπικού της Περιφερειακής Ενότητας Θεσπρωτίας, όπως προβλέπεται από το Νόμο του Καλλικράτη. Ήτοι σύμπτυξη των δώδεκα διευθύνσεων και των τμημάτων, σε έξη διευθύνσεις , τρία τμήματα και τρία γραφεία.
Η πρόταση κατάταξης του προσωπικού υπεγράφη από τον Περιφερειάρχη Ηπείρου, και δημοσιεύτηκε σε σχετικό Φ.Ε.Κ.
Μετά από συνταξιοδοτήσεις, εργασιακή εφεδρεία, αποσπάσεις και μετατάξεις που έγιναν μέσα στο 2011, επίσης από τις διαπιστώσεις της λειτουργίας των υπηρεσιών της Π.Ε Θεσπρωτίας, προβήκαμε σε τροποποίηση των τοποθετήσεων του προσωπικού, με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη.
Καθιέρωσα την κατά εξάμηνο απολογιστική έκθεση των διευθύνσεων και γραφείων της Π.Ε. Θεσπρωτίας, για πληρέστερη ενημέρωση και γνώση των θεμάτων, καθώς και της λειτουργίας της Π.Ε. Θεσπρωτίας.
Μέσω αυτών οι Διευθυντές, Τμηματάρχες κλπ, καταθέτουν προβληματισμούς και προτάσεις βελτίωσης της λειτουργίας των υπηρεσιών μας.
Σύμφωνα με τον Νόμο 3852/2010 άρθρο 243 παράγραφος 1 «Νέα Αρχιτεκτονική Αυτοδιοίκησης και αποκεντρωμένης διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» προχώρησα στην πρόσληψη ενός(1) Ειδικού Συνεργάτη.
Ελλείψει γραφείου προγραμματισμού στην Π.Ε. Θεσπρωτίας, ευθύνη του Ειδικού μου Συνεργάτη σε συνεργασία με τις υπηρεσίες προωθούμε τα κάτωθι ενταγμένα και σε εξέλιξη έργα, σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα:
Σε στάδιο υλοποίησης είναι τα παρακάτω έργα που έχουν ενταχθεί σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα:
MISRAR
Εντολή δημοσιοποίησης διακήρυξης : 21 /5/ 2010
Σύμβαση με ανάδοχο : 22/6/2010
Ανάδοχος : STRATIS A.E
Ομάδα έργου : Χριστόφορος Μπέζας ( Υπεύθυνος έργου )
Νικόλαος Μπατζιάς
Παναγιώτα Μώκου
ADRIMOB
Ημερομηνία διακήρυξης : 05/12/2011 ( Αριθμ.πρωτ.88761/4475)
Ημερομηνία Διαγωνισμού : 11/01/2012
Ο διαγωνισμός είναι σε διαδικασία ανάδειξης αναδόχου. Τα τεύχη παρέλαβαν επτά (7) εταιρείες και συμμετείχαν δυο (2) .
Ομάδα έργου : Στον επικεφαλής του έργου έχουν δοθεί τα ονόματα του Χριστόφορου Μπέζα ,Ευάγγελου Στέφου και Θωμά Λογοθέτη.
INOVOIL
Έχουμε αποστείλει από τα τέλη Δεκεμβρίου υπογεγραμμένο το συμφωνητικό στον επικεφαλής του έργου από τον οποίο και το αναμένουμε προκειμένου να ξεκινήσουμε τις διαδικασίες που προβλέπονται.
Κατά τη διάρκεια του 2011 επίσης έχουν υποβληθεί προτάσεις για συμμετοχή μας σε έργα που εντάσσονται στα πλαίσια των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων IPA ADRIATIC και SOUTH EAST EUROPE για τα οποία αναμένονται οι τελικές εγκρίσεις
Ενώ ήδη μέσα στο 2011 έχουμε καταθέσει 13 προτάσεις, τις κάτωθι:
Α. Για το: IPA Adriatic Cross-border Cooperation Programme 2007 – 2013 / 2nd call
Τίτλος του Έργου |
Ανάδειξη της σημασίας που έχει η χερσόνησος της Βαλκανικής στην Ευρωπαϊκή ολοκλήρωση |
Project Title |
euRope nEeDs balkanS |
Ακρωνύμιο |
REDS |
Measure |
1.4 – Institutional cooperation |
Budget |
197.801,00 (85% granted by the Community IPA funds & 15% ensured as national co-financing) |
Τίτλος του Έργου |
Δημιουργία δικτύου Εθνικών Πάρκων στην περιοχή της Αδριατικής |
Project Title |
Network of Natural Reserves |
Ακρωνύμιο |
SPI.NAP II |
Measure |
2.4 – Sustainable tourism |
Budget |
200.000,00 (85% granted by the Community IPA funds & 15% ensured as national co-financing) |
Τίτλος του Έργου |
Αειφόρος ανάπτυξη αγροτικών περιοχών στην περιοχή της Αδριατικής μέσω της αξιοποίησης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας |
Project Title |
Sustainable development by renewable Energy sources in rural villages of Balkan Adriatic region |
Ακρωνύμιο |
SUNRISE |
Measure |
2.3 – Energy saving and renewable energy resources |
Budget |
450.000,00 (85% granted by the Community IPA funds & 15% ensured as national co-financing) |
Τίτλος του Έργου |
Προώθηση και κατασκευή Ηλιακών ενεργειακών πάρκων |
Project Title |
Promotion and construction of solar power plants |
Ακρωνύμιο |
ADRIASOLAR |
Measure |
2.3 – Energy saving and renewable energy resources |
Budget |
180.000,00 (85% granted by the Community IPA funds & 15% ensured as national co-financing) |
Τίτλος του Έργου |
Βέλτιστη διαχείριση Δασών στην περιοχή της Αδριατικής |
Project Title |
Adriatic Model Forest |
Ακρωνύμιο |
AMF |
Measure |
2.2 – Natural and cultural resources management and prevention of natural and technological risks |
Budget |
167.520,00 (85% granted by the Community IPA funds & 15% ensured as national co-financing) |
Τίτλος του Έργου |
Σύστημα πληροφόρησης ταξιδιωτών στην περιοχή της Αδριατικής |
Project Title |
Traveller Information System for the Adriatic Region |
Ακρωνύμιο |
TISAR |
Measure |
3.2 – Sustainable mobility systems |
Budget |
193.600,00 (85% granted by the Community IPA funds & 15% ensured as national co-financing) |
Τίτλος του Έργου |
Δίκτυο για την αναβάθμιση και βελτίωση της προσβασιμότητας σε δράσεις Κοινωνικού και Θρησκευτικού Τουρισμού |
Project Title |
Network for the Empowerment of a Wider set of Social Tourism linked to Religious Excellences by improving Accessible Mobility |
Ακρωνύμιο |
NEWSTREAM |
Measure |
2.4 – Sustainable tourism |
Budget |
193.600,00 (85% granted by the Community IPA funds & 15% ensured as national co-financing) |
Τίτλος του Έργου |
Καινοτόμα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στην Αδριατική λεκάνη |
Project Title |
E-GOVERNMENT INNOVATION IN THE MACRO ADRIATIC REGION |
Ακρωνύμιο |
ADRITECH |
Measure |
3.3 – Communication networks |
Budget |
110.000,00 (85% granted by the Community IPA funds & 15% ensured as national co-financing) |
Τίτλος του Έργου |
Αειφόρος σχεδιασμός για τους φυσικούς και πολιτιστικούς πόρους της διασυνοριακής διαχείρισης και πρόληψης κινδύνων |
Project Title |
Sustainable Planning for the natural and cultural resources cross-border management and risks prevention |
Ακρωνύμιο |
SPHERE |
Measure |
2.2 – Natural and cultural resources management and prevention of natural and technological risks |
Budget |
200.000,00 (85% granted by the Community IPA funds & 15% ensured as national co-financing) |
Τίτλος του Έργου |
Δημόσιες συμβάσεις ενεργειακής απόδοσης ως μοχλός για την οικολογική καινοτομία των ΜΜΕ στην Αδριατική Λεκάνη |
Project Title |
Energy Efficient Public Procurement as leverage for Adriatic Euroregion SMEs eco-innovation |
Ακρωνύμιο |
LEVERAGE II |
Measure |
2.3 – Energy Saving and renewable energy resources |
Budget |
157.500,00 (85% granted by the Community IPA funds & 15% ensured as national co-financing) |
Τίτλος του Έργου |
Δίκτυο καινοτόμων επιχειρήσεων στην Αδριατική Λεκάνη |
Project Title |
Network of Creative Adriatic Enterprises |
Ακρωνύμιο |
NACE |
Measure |
1.2 – Financial support to innovative SMEs |
Budget |
270.000,00 (85% granted by the Community IPA funds & 15% ensured as national co-financing) |
Β. Για το: SOUTH EAST EUROPE 4th call
Τίτλος του Έργου |
Βελτιωμένη προσβασιμότητα στη διασυνοριακή κινητικότητα για την ολοκλήρωση της Νοτιοανατολικής Ευρώπης |
Project Title |
Accessibility improved at border CROSsings for the integration of South East Europe |
Ακρωνύμιο |
ACROSSEE |
Measure |
Priority Axis 3.3: Improve framework conditions for multi-modal platforms |
Budget |
130.000,00 (85% granted by ERDF funds & 15% ensured as national co-financing) |
Τίτλος του Έργου |
Ο ρόλος της φύσης στην ενδυνάμωση ενός ευρύτερου συνόλου τουριστικών πόρων με ενσωμάτωση αριστείας και προσβασιμότητας |
Project Title |
Nature for the Empowerment of a Wider Set of Tourism Resources joining Excellence and Accessibility Mainstreaming |
Ακρωνύμιο |
NEWSTREAM |
Measure |
Priority Axis 2.3: Promote co-operation in management of natural assets and protected areas |
Budget |
200.000,00 (85% granted by ERDF funds & 15% ensured as national co-financing) |
Πέραν της ενασχόλησης με τα παραπάνω Ευρωπαϊκά προγράμματα, ο Ειδικός Συνεργάτης ασχολήθηκε με:
1) Συνεργασίες με το γραφείο της Αντιπεριφερειάρχη Ιωαννίνων και τη Διαχειριστική Αρχή ,στην προετοιμασία της Ελληνικής πλευράς για το πρόγραμμα IPA ADRIATIC (Strategic Projects).
2) Συνεργασίες με την Περιφέρεια Ηπείρου για τα προγράμματα THEROPEDIA και TEMPTING STREETS.
3) Αποδελτίωση Τοπικού Τύπου , προετοιμασία και σύνταξη , απαντήσεων , γνωστοποιήσεων , προσκλήσεων , ανακοινώσεων , επιστολών και Δελτίων Τύπου .
4) Παρακολούθηση πολιτικών, προγραμματισμών, ανακοινώσεων και προσκλήσεων για Ευρωπαϊκά και Εθνικά Προγράμματα καθώς επίσης σχεδίων νόμων και ειδήσεων Τοπικού Θεσπρωτικού και Περιφερειακού Ενδιαφέροντος .
5) Συνεργασίες με τοπικούς Φορείς για θέματα κοινού ενδιαφέροντος.
Ως Αντιπεριφερειάρχης της Π.Ε. Θεσπρωτίας υπέγραψα 5.087 διοικητικές πράξεις αναρτημένες στο «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» (Αποφάσεις, επιτροπές κλπ).
Συμμετείχα σε συνεδριάσεις των τριών(3) Δήμων της Θεσπρωτίας, καθώς και σε συχνές συναντήσεις με τους Δημάρχους για την επίλυση προβλημάτων του Νομού.
Συμμετείχα μαζί με τους Δημάρχους σε συσκέψεις και συναντήσεις σε υπουργεία και με υπηρεσιακούς παράγοντες για θέματα του Νομού.
Αποτέλεσμα των συζητήσεων – συνεργασιών αυτών, ήταν:
1ον) η υπογραφή των προγραμματικών συμβάσεων για προώθηση των έργων αποχέτευσης στους Δήμους Φιλιατών και Σουλίου και
2ον) η χρηματοδότηση για ολοκλήρωση της μελέτης υδροδότησης του Νομού Θεσπρωτίας, με στόχο την παροχή νερού στα Δ.Δ. της Σκάλας και Μουργκάνας του Δήμου Φιλιατών, καθώς και την σύνδεση των κεντρικών αγωγών με την δεξαμενή της πόλης της Ηγουμενίτσας.
Επίσης, αν και δεν υπάγεται στις αρμοδιότητές μας, πάντα σε συνεργασία με τους Δημάρχους, βοηθήσαμε να ξεπεραστούν στον βαθμό του εφικτού τα προβλήματα των ΤΟΕΒ στην περιοχή μας, ώστε να μειωθεί το κόστος παραγωγής των προϊόντων τους.
Ενδεικτικά αναφέρω για συντομία του χρόνου στα κάτωθι:
– Βελτίωση Αντλιοστασίων
– Καθαρισμός τάφρων αποστράγγισης (είχαν να καθαριστούν πάνω από είκοσι χρόνια)
– Καθαρισμός και λειτουργία του φράγματος Καλαμά ώστε να αποφεύγονται πλημμυρικά φαινόμενα που είχαμε πολύ συχνά, στο παρελθόν.
– Διανοίξεις δρόμων προσπέλασης
– Όρισα υπάλληλο της Π.Ε. Θεσπρωτίας να ελέγχει τους απολογισμούς των ΤΟΕΒ λόγω αδυναμίας των Δήμων.
Συμμετείχα ως προϊστάμενος της Πολιτικής Προστασίας του Νομού σε όλες τις συσκέψεις του Συντονιστικού οργάνου. Επιβλέποντας προσωπικά το σύνολο σχεδόν των προβλημάτων που αντιμετώπισε ο Νομός κατά το 2011, από πυρκαγιές – παγετό κλπ.
Μετά από εισήγηση μου στο Περιφερειακό Συμβούλιο εγκρίθηκε η Πρακτική Άσκηση αποφοίτων Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. στην Περιφέρεια Ηπείρου ακολούθησαν δε Πρακτική Άσκηση στην Π.Ε. Θεσπρωτίας δέκα (10) απόφοιτοι όπως φαίνεται και στον κατωτέρω πίνακα:
ΠΙΝΑΚΑΣ
ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΕ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2011
Α/Α |
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ |
ΣΧΟΛΗ |
Δ/ΝΣΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ |
ΔΙΑΡΚΕΙΑ |
1. |
ΝΙΚΑΣ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ |
ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΟΧΗΜΑΤΩΝ |
Δ/ΝΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
14.10.2011 ΕΩΣ13.4.2012 |
2. |
ΓΚΑΜΠΡΕΛΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
ΤΕΙ ΑΡΤΑΣ ΤΜΗΜΑ ΦΥΤ. ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ |
Δ/ΝΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ& ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ |
1.10.2011 έως 31.3.2012 |
3. |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ |
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΉΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ |
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ |
18.7.2011 έως 17.8.2011 |
4. |
ΚΑΣΛΕΚ ΜΑΡΙΑΜ ΛΙΛΙΑ |
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ |
Δ/ΝΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ& ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ |
1.8.2011 έως 31.8.2011 |
5. |
ΚΡΙΣΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ |
ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ |
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ |
1.5.2011 έως 31.10.2011 |
6. |
ΝΤΟΥΡΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ |
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ |
Δ/ΝΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ& ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ |
11.7.2011 έως 31.8.2011 |
7. |
ΠΙΤΟΥΛΗΣ ΠΕΤΡΟΣ |
ΤΕΙ ΔΥΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ |
1.4.2011 έως 30.9.2011 |
8. |
ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ |
ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ ΤΜΗΜΑ ΙΧΘΥΟΚΟΜΙΑΣ ΑΛΙΕΙΑΣ |
Δ/ΝΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ& ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ |
1.4.2011 έως 30.9.2011 |
9. |
ΜΙΧΑΛΤΣΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ |
ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ |
1.4.2011 έως 30.9.2011 |
10. |
ΣΠΥΡΟΥ ΑΛΙΚΗ |
ΤΕΙ ΔΥΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ &ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ |
ΤΜΗΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΥΔΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ |
1.4.2011 έως 30.9.2011 |
Το Γραφείο μου σε συνεργασία με τις υπηρεσίες της Π.Ε.
Θεσπρωτίας διοργάνωσε κατά τον νόμο, τοπικές – εθνικές, τελετές και εκδηλώσεις.
α/α |
ΕΚΔΗΛΩΣΗ |
|
Εορτασμός Εθνικής Επετείου 25η Μαρτίου |
|
Εορτές Σουλίου (Τοπική Εορτή) |
|
Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων της Μικράς Ασίας από τους Τούρκους |
|
Εορτασμός Εθνικής Επετείου 28ης Οκτωβρίου |
|
Εορτασμός των Εθνικών αγώνων και Εθνικής αντίστασης κατά του Ναζισμού και Φασισμού |
|
Εορτασμός της Εθνικής Αντίστασης |
|
Εορτασμός Ημέρας των Ηνωμένων Εθνών |
|
Εορτασμός Ημέρας των Ενόπλων Δυνάμεων |
|
Ημέρα μνήμης της γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου |
Επίσης πραγματοποιήθηκαν στην Π.Ε. Θεσπρωτίας οι παρακάτω – Συσκέψεις – Συναντήσεις εργασίας καθώς και επισκέψεις επισήμων :
α/α |
Εκδήλωση |
Ημερομηνία |
Αίθουσα |
|
Επίσκεψη Βουλευτή Ν.Δ. κ. Κωστή Χατζηδάκη |
12 Μαρτίου |
Γραφείο Αντιπ/ρχη |
|
Συνάντηση με Πρόεδρο ΕΦΑΕ (Ομοσπονδία Φορτηγών) κ. Κενανίδη |
3 Μαΐου |
Γραφείο Αντιπ/ρχη |
|
Συνάντηση με Προϊστάμενη ΛΒ’ ΕΠΚΑ κ. Τζιγκουνάκη |
14 Ιουνίου |
Γραφείο Αντιπ/ρχη |
|
Σύσκεψη επί του Ειδικού Πλαισίου Χωροταξικού Σχεδιασμού και Αειφόρου Ανάπτυξης (ΕΠΧΣΑΑ) για τις Υδατοκαλλιέργειες. |
27 Ιουνίου |
Αίθουσα Συνεδριάσεων Π.Ε. Θεσπρωτίας |
|
Συνάντηση Περιφερειάρχη με Δ/ντες ΠΕ & Συνέντευξη τύπου |
28 Ιουνίου |
Αίθουσα Συνεδριάσεων Π.Ε. Θεσπρωτίας |
|
Σύσκεψη για τις Μεταφορές & Επικοινωνίες |
1 Ιουλίου |
Αίθουσα Συνεδριάσεων Π.Ε. Θεσπρωτίας |
|
Σύσκεψη για το πρόγραμμα Κοινωφελούς Εργασίας |
4 Ιουλίου |
Αίθουσα Συνεδριάσεων Π.Ε. Θεσπρωτίας |
|
Σύσκεψη για το πρόγραμμα Κοινωφελούς Εργασίας |
7 Ιουλίου |
Αίθουσα Συνεδριάσεων Π.Ε. Θεσπρωτίας |
|
Σύσκεψη για την μεταφορά μαθητών |
12 Αυγούστου |
Αίθουσα Συνεδριάσεων Π.Ε. Θεσπρωτίας |
|
Επίσκεψη Ομοσπονδίας Σουλίου |
16 Αυγούστου |
Γραφείο Αντιπ/ρχη |
|
Σύσκεψη Δημάρχων Φιλιατών – Ηγ/τσας- πρωην ΤΥΔΚ |
17 Αυγούστου |
Γραφείο Αντιπ/ρχη |
|
Επίσκεψη Δ/κτη 628 ΤΠ |
17 Αυγούστου |
Γραφείο Αντιπ/ρχη |
|
Σύσκεψη ΒΙΟΠΑΘΕ |
19 Αυγούστου |
Αίθουσα Συνεδριάσεων Π.Ε. Θεσπρωτίας |
|
Σύσκεψη Πληροφορικής με συμμετοχή της κα Αντιπεριφερειάρχη Ιωαννίνων |
16 Σεπτεμβρίου |
Αίθουσα Συνεδριάσεων Π.Ε. Θεσπρωτίας |
|
Επίσκεψη Ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Χουντή |
24 Σεπτεμβρίου |
Γραφείο Αντ/ρχη |
|
Συνάντηση Εργασίας Δημάρχου Ηγουμενίτσας & Τεχνικών Υπηρεσιών Δήμου |
10 Οκτωβρίου |
Γραφείο Αντ/ρχη |
|
Σύσκεψη για τον Τουρισμό με τον Αντ/ρχη Πρέβεζας |
12 Οκτωβρίου |
Αίθουσα Συσκέψεων |
|
Σύσκεψη Δ/νσης Μεταφορών με τις Σχολές Οδήγησης |
13 Οκτωβρίου |
Αίθουσα Συσκέψεων |
|
Επίσκεψη Βουλευτή Κοζάνης κ. Κασαπίδη |
17 Οκτωβρίου |
Γραφείο Αντ/ρχη |
|
Σύσκεψη για την 28η Οκτωβρίου 1940 |
17 Οκτωβρίου |
Αίθουσα Συσκέψεων |
|
Σύσκεψη για το ΒΙΟ.ΠΑ.ΘΕ. |
02 Δεκεμβρίου |
Γραφείο Αντ/ρχη |
Για το ΒΙΟ.ΠΑ.ΘΕ. επισκέφτηκα τον αρμόδιο Υφυπουργό, μαζί με τον Βουλευτή κύριο Κατσούρα και την Δήμαρχο Σουλίου, ώστε να βρούμε λύση σε ζητήματα που ταλανίζουν αυτό το αναπτυξιακό εργαλείο για τον Νομό Θεσπρωτίας, που η ίδρυση του ξεκίνησε το 2001, με τα γνωστά σε πολλούς από εμάς προβλήματα.
Στόχο έχουμε θέσει την απεμπλοκή και απρόσκοπτη λειτουργία του εντός του τρέχοντος έτους.
Ολοκληρώσαμε την παράδοση – παραλαβή της συλλογής του Λαογραφικού Μουσείου «Βικτωρίας και Δημητρίου Μήτση», υλικών για ΑμεΑ του Δήμου Φέλμπερτ, των αρχείων: Μητρώου Αρρενων, Περιπτέρων κλπ σε εφαρμογή του Νόμου «Καλλικράτης»
Επίσης στην Π.Ε. Θεσπρωτίας, πραγματοποιείται εσωτερικό πρόγραμμα ανακύκλωσης, εξασφαλίζοντας δωρεάν κάδους ανακύκλωσης (χαρτί, γυαλί και πλαστικό) καθώς και κάδους ανακύκλωσης μπαταριών. Σε συνεργασία με τον Δήμο Ηγ/τσας ενεργοποιήθηκε η ανακύκλωση των Η/Υ και εκτυπωτών της Π.Ε. Θεσπρωτίας.
Κυρίες και κύριοι
Θα μπορούσα να ομιλώ για ώρες, αλλά δεν θα σας κουράσω άλλο με την εισήγησή μου και τούτο, για συντομία του χρόνου. Άλλωστε υπάρχει αναλυτική αναφορά στην ολοκληρωμένη και εμπεριστατωμένη εισήγηση της Περιφέρειας Ηπείρου.
Θα ήθελα να παραθέσω κλείνοντας μόνον τα ακόλουθα:
Τις δύσκολες ώρες που περνά η πατρίδα μας, οφείλουμε ο καθένας από εμάς, να δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό, προς την κατεύθυνση του να βάλουμε ένα λιθαράκι για ένα καλύτερο αύριο.
Ένα καλύτερο αύριο για την Ήπειρο
Ένα καλύτερο αύριο για την Ελλάδα
Σε αυτήν την προσπάθεια δεν χωρούν μεμψιμοιρίες και μικροπολιτικές
Σε αυτήν την προσπάθεια δεν περισσεύει κανείς
Αυτή η προσπάθεια μας θέλει όλους ενωμένους. Μία γροθιά.
Μόνο έτσι θα ανταποκριθούμε στις προσδοκίες των πολιτών της Ηπείρου.
Μόνο έτσι θα ανταποκριθούμε στις προσδοκίες της πατρίδας μας
Ευχαριστώ
Θωμάς Γ. Πιτούλης
Αντιπεριφερειάρχης Θεσπρωτίας